sâmbătă, 2 ianuarie 2010

Daca poti visa ...visul poate deveni realitate!

Recent am descoperit Trigwee … si cred ca e un proiect de-a dreptul superb!

Mi-am facut cont si mi-am trecut cateva dintre visele mele aici.

Ce este de fapt Trigwee ?



Trigwee este un nou site de social media al carui rol este sa te ajute sa iti implinesti visele.

Cum adica? Ai foarte multe vise, dar cu trecerea timpului le uiti. Ca sa nu le uiti, poti sa le treci in Trigwee la sectiunea “dreams”. Iti poti face un grup de prieteni la “puzzle” si poti discuta cu persoane care au aceleasi vise cu ale tale. Adaugand un vis cu o reprezentare vizuala (imagine care te motiveaza) si vorbind despre acest vis cu prietenii tai, esti pe calea cea buna in a-l indeplini. De exemplu eu imi doresc sa imi doresc sa imi schimb masina, sau sa ajut cat mai multe persoane, sa devin un trainer si un coach de succes.Am trecut aceste vise acolo, pentru ca sunt sigura ca vor deveni realitate candva.

Iti recomand sa te inscrii si tu! Permite-ti sa visezi! Implineste-ti visele!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu