luni, 18 ianuarie 2010

M-am intors din vacanta cu bateriile incarcate


Am revenit din vacanta cu bateriile incarcate si cu ganduri noi. Am avut timp sa meditez si sa imi pun un pic gandurile in ordine. Poate ca si peisajul sublim m-a inspirat si faptul ca eram mai relaxata acolo. Acolo sus, la aproape 3000m altitudine, eram deasupra tuturor (la propriu).
Ma bucur ca in aceasta vacanta am reusit sa imi inving teama de a schia. Incercasem cand eram mai mica si mi-am luxat piciorul si de atunci nu am mai incercat pentru ca imi era teama. Recunosc ca nu a fost usor. Si ca la inceput eram foarte timita.
Daca simteam ca iau un pic de viteza ma aruncam singura in zapada. Am cazut de cel putin 300 de ori in mai putin de o saptamana, dar am avut puterea sa ma ridic de fiecare data si sa o iau de la capat. Cu fiecare cazatura faceam progrese si probabil ca nici nu puteam invata altfel. Am gasit forta si energia necesara sa continui pentru ca dorinta de a invata sa schiez era foarte mare.
Din aceasta experienta am invatat ca nu trebuie sa ma dau batuta si ca trebuie sa o iau de la capat ori de cate ori este nevoie pentru a-mi atinge scopul. Secretul consta in ACTIUNE si PERSEVERENTA.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu