marți, 19 ianuarie 2010

Drumul spre viata mult visata incepe chiar acum


Vad oameni in jurul meu nemultumiti complet de viata lor, ratacind prin viata, asteptand un miracol, o schimbare. Isi pun speranta in Dumnezeu, intr-un nou destin, asteapta un salvator care sa vina sa ii traga la mal, la lumina.

Care sunt motivele de care esti nemultumita? Ce anume te impiedica sa ai viata pe care ti-o doresti?

Iti doresti o casa mai frumoasa? Mai mare? Mai ordonata? Mai organizata? Un loc in care sa te simti mai confortabil? Un loc care sa te inspire? Un loc linistit si calduros in are sa te simti “acasa”?


Eu DA!


Vrei in jurul tau mai multe persoane cu care sa interactionezi mai bine? Care sa fie pe aceeasi lungime de unda cu tine? Care sa te sustina si sa te ajute in ceea ce faci?

Eu DA!


Iti doresti un alt loc de munca? In care sa faci ceea ce iti doresti si sa poti evolua?

Sau poate vrei sa iti dezvolti propria ta afacere? Sa imbini utilul cu placutul? Sa faci ceea ce iti place?


Eu DA!

Vrei mai multa dragoste si armonie in viata ta?

Iti doresti un partener de viata care sa te inteleaga si sa te sustina? Sa te iubeasca si sa te faca sa te simti implinita?


Eu DA!


Ai vrea sa ai mai mult timp pentru hobbyurile tale? Ti-ai dori m

ai mult timp pentru tine?

Vrei sa ai mai mult timp sa te ingrijesti, sa faci sport, sa mergi la saloane de infrumusetare?


Eu DA!

Vrei sa iti cumperi o masina si sa iti iei carnetul de conducere? Sau poate vrei sa iti schimbi masina?

Vrei sa iti schimbi stilul de viata, sa traiesti mai sanatos, sa calatoresti mai mult si sa te bucuri de toate frumusetile acestei lumi?


Eu DA!

De ce sa nu facem ceva pentru a avea viata pe care ne-o dorim in loc sa ne plangem si sa tanjim dupa ceea ce nu avem?

De ce sa nu incepem chiar acum sa schimbam ceea ce ne nemultumeste cu lucruri care ne fac sa ne simtim bine?

Tu nu iti doresti mai mult de la viata ta?

Eu DA!


De ce atata lipsa de curaj?

De unde atata teama de nou?

Ce avem de pierdut?

Gandeste-te numai la ce pierzi si ratezi daca continui sa te complaci.


Avem o singura viata! Si fiecare zi din viata noastra poate fi o binecuvantare si un dar sau din contra poate fi o permanenta nemultumire.

De ce sa ajungem sa regretam ca nu am incerat sa facem ceva atunci cand trebuia facut?

Tu chiar crezi ca e altcineva de vina pentru ceea ce ti se intampla? Tu

chiar vrei sa te amagesti cu expresii de genul “nu am avut noroc!” sau “asta mi-a fost sortit!”. De ce vrei sa te lasi in mana destinului fara ca tu sa contribui la directia lui?


Hai sa facem ceva! Acum este momentul pentru schimbare! Si schimbarea trebuie sa inceapa cu tine! Deci calatoria incepe cu tine, cu trairile tale, cu ceea ce simti tu in adancul tau si se continua cu restul…


Eu mi-am facut o lista, un caiet de vise in care scriu cum as dori sa fie viata mea. In care completez zilnic cu ce vreau sa realizez, ce vreau sa schimb la mine.

Numai urmandu-ti visele vei putea fi tu insati si te vei simti implinita.

Acesta este un prim pas. Te provoc si pe tine sa faci acelasi lucru.

Poate ca ai auzit de prea multe ori de aceasta lista de obiective.



Mai ales la inceputul anului auzim de “Planuri pentru urmatorul an”.


Poate ca ti se pare banal si de asta nu te-ai apucat niciodata sa faci o astfel de lista. Dar te asigur ca pe cat suna de simplu si banal pe atat este de important sa ai niste teluri bine definite. Sa iti stabilesti o directie spre care te indrepti. Nu trebuie sa iti fie teama ca nu vei reusi sa le inteplinesti pe toate pana la deadlineul stabilit.



Aici este un alt model in care puteti sa va asterneti visurile pe hartie. Cu cat mai explicit cu atat mai bine.

Important este ca vei fi mai aproape de viata

pe care ti-o doresti cu fiecare pas pe care il vei face, cu fiecare actiune pe care o vei intreprinde. Altfel vei fi ca o frunza purtata de vand, te vei lasa purtata de val, de societate, de problemele cotidiene si vei ignora faptul ca nu asta este viata la care ai visat. Si cand te vei trezi va fi prea tarziu.


Si pentru ca totul sa fie mai usor si sa ai o motivatie mai puternica, te provoc sa imi trimiti lista ta de planuri si ti-o voi trimite si eu pe a mea. Astfel ne vom putea sustine reciproc si te voi ambitiona, te voi ajuta ca visele tale sa devina, unul cate unul, REALITATE.


Adresa la care imi poti trimite lista este:


femeiadesucces@gmail.com


Mult success,

Theona

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu