sâmbătă, 2 ianuarie 2010

De ce am creat blogul "FemeiaDeSucces"?


Pentru ca am avut multe momente grele in viata, momente de tristete, de deprimare, de furie, de frustrare si neputinta. Momente in care ma simteam singura si nefericita. In astfel de momente mi-as fi dorit foarte mult un astfel de loc care sa ma ajute sa regasesc Calea.


Un loc destinat oricarei femei care isi doreste sa devina o femeie de succes in toate domeniile. Un suport pentru femeile aflate intr-un impas, pentru femeile care nu reusesc sa isi gaseasca echilibrul, sa isi gaseasca misiunea pe acest Pamant, sa invete sa pretuiasca fiecare clipa, sa invete sa se bucure ca sunt femei, sa fie fericite.


Orice femeie merita sa aiba tot ceea ce este mai bun. Vei invata ca nu trebuie sa te multumesti cu jumatati de masura. Chiar poti avea tot ceea ce iti doresti. Aici vom invata impreuna, ne vom sustine reciproc, ne vom impartasi din experientele noastre de viata, vom gasi solutii.


Vreau ca acest site sa fie un loc de unde sa iti iei putere atunci cand simti ca nu mai poti, un loc care sa te faca sa zambesti atunci cand esti trista, un loc plin de prietene cand te simti singura, un loc unde iti vei redescoperi frumusetea si feminitatea.


Daca ai uitat sa te bucuri de faptul ca esti femeie aici vei invata sa te redescoperi si sa te iubesti.

Esti frumoasa, speciala, inteligenta, puternica,delicata si feminina si cum vrei tu sa fii. Trebuie sa fim mandre ca suntem femei.


Iata de ce am creat acest site. Si nu ne vom limita doar la acest spatiu virtual. Vom crea comunitatea femeilor si vom organiza diferite activitati impreuna. Imi doresc sa vad cat mai multe femei zambind, imi doresc sa usurez viata femeii si sa nu mai vad femei triste, abuzate, santajate, femei care se sacrifica mereu pentru altii si uita de ele.


Dar de aceea suntem noi aici. Ca sa te ajutam si sa te inspiram. Si tu poti avea tot ceea ce iti doresti. E timpul sa ne trezim si sa ne reorientam spre lucrurile care conteaza cu adevarat.


Am mare incredre in acest proiect si ma bucur ca am inceput anul in forta.


Theona

2 comentarii:

  1. Buna dimineata.Imi place foarte mult ideea ta :).Ti-am gasit blogul exact intr-un moment in care ma simt intr-un impas si simt ca mi-am pierdut orice echilibru si viata mea nu mai merge in directia in care vreau eu.

    RăspundețiȘtergere
  2. blogul s-a mutat pe http://www.femeiadesucces.ro

    RăspundețiȘtergere