sâmbătă, 23 ianuarie 2010

Meditatie la viata mea!


Sunt intr-un moment mai delicat al vietii mele. Spun ca e mai delicat in comparatie cu experientele prin care am trecut pana la aceasta varsta. Unii spun ca am fost “rasfatata”. Eu zic ca pur si simplu parintii au incercat sa ma fereasca cat au putut de mult de greutatile vietii si au vrut sa imi ofere o copilarie frumoasa si o viata usoara.
Ceea ce dupa parerea mea este ceva normal. Cu siguranta si eu voi proceda la fel. Voi face tot ce imi va sta in putinta sa ii ofer tot ceea ce e mai bun copilului meu insa voi incerca sa il fac sa inteleaga faptul ca trebuie sa lupte, sa munceasca si sa perseverze pentru ceea ce isi doreste si ca lucrurile cu adevarat valoroase se obtin cu efort.

De aceea oricat de greu mi-ar fi, nu ma voi da batuta, nu ma voi multumi cu putin si ii voi oferi o viata frumoasa.

Cred ca nimic nu e intamplator. Poate ca viata vrea sa imi dea o lectie, din experientele prin care trec voi avea de invatat multe, ma vor face mai puternica. Cu siguranta inainte de acest an nu eram matura deloc si acum procesul de maturizare a fost grabit. Imi amintesc ca pana si in basme personajul principal trecea prin niste probe (drumul initiatic) pentru ca in final sa fie pregatit sa primeasca "IMPARATIA, FATA DE IMPARAT si FERICIREA". (stiu, stiu...ala era doar un basm)

Prefer sa gandesc in acest fel decat sa incep sa imi plang de mila, sa ma lamentez si sa ma consider ghinionista. La urma urmei traiesti "astazi" ceea ce ti-ai pregatit "ieri" si fie ca vrem sau nu sa acceptam noi suntem raspunzatori de ceea ce ni se intampla. Noi nu SOARTA, nu X, nu Y, nu nu nu....

Asta este. What is done is gone…important este sa invat din greseli si sa gasesc o rezolvare situatiei in care ma aflu. Este momentul sa devin inependenta, sa nu ma mai bazez pe nimeni. Sa invat sa ma descurc singura. Trebuie sa fiu un model pentru copilul meu. Sa pot sa ii ofer o educatie buna, sa ii ofer o viata frumoasa si conditii bune pentru a se dezvolta frumos. Dar mai ales o mamica de care sa fie mandru.

Daca eu voi fi implinita si fericita si impacata cu mine si el va fi. In interiorul meu am toate resursele necesare pentru a obtine tot ce imi doresc. Trebuie doar sa cred, sa stiu ce caut, sa le caut, si sa le gasesc.

Daca iti doresti ceva cu adevarat, cu toata puterea, cu toata fiinta si daca vei actiona in acest sens, vei obtine.

Sunt increzatoare ca viata mi-a pregatit o surpriza placuta. Universul vrea ca eu sa fiu fericita si sa am tot ce imi doresc.

Din acest moment nu voi mai lasa nici un gand negativ sa ma copleseasca si sa ma opreasca din drum. Nu voi lasa pe nimeni sa ma traga in jos. In viata mea voi lasa sa intre doar persoanele care merita cu adevarat, care rezoneaza cu mine si cu principiile mele.

Nu mai vreau persoane false, negative, delasatoare, crude, egoiste, superficiale etc. Am auzit pareri de genul: “pentru a face bani trebuie sa calci peste cadavre, sa nu iti pese de nimeni decat de tine” Chiar nu cred ca pentru a reusi in viata trebuie sa ai toate aceste “atuuri”.

Si chiar daca asa ar fi eu nu pot sa fiu asa, nu as putea pune capul pe perna noaptea stiind ca poate am facut pe cineva voit sa sufere sau ca actiunile mele ar putea afecta viata altor persoane. Cu atat mai mult sa ma bucur de niste lucruri materiale pe care nu le merit.


CRED intr-o lume mai buna, sunt convinsa ca mai sunt inca multi oameni corecti si sufletisti pe lumea asta. Si sper inca in faptul ca multi dintre cei care nu mai sunt asa se vor indrepta si vor reveni pe calea cea buna.

Dar pana sa devina toata lumea asa eu imi voi crea lumea mea mai buna si mai frumoasa. Pentru mine si pentru copilasul meu. Ma voi lasa inconjurata de astfel de persoane si cu restul voi incerca sa intru cat mai putin in contact.

Urmeaza-ma si tu!
Theona

2 comentarii: